alweer de 2e week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu alweer de 2e week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu

alweer de 2e week

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

14 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag precies al 2 weken in Londen! Dus dacht het is wel weer tijd voor een update.
Begin met vorige week zaterdag, Fem en ik hadden weekend dus wat ga je dan doen als vrouw? juist ja... WINKELEN! We hebben echt een super leuke dag gehad en natuurlijk een foto met de Big ben want ja dat doet natuurlijk niemand....
In de avond had ik me docent gemaild met hoe goed het eigenlijk ging, klik ik op verzenden en krijg opeens een bericht van fem dat in meteen naar de kamer moest komen en bleek dat ze zich verbrand had dus meteen naar de EHBO box en die was natuurlijk leeg.....
gelukkig hebben we enorm lieve collegaatjes die ons geholpen hebben en zaag er niet zo goed uit dus toch maar naar de dokter gegaan, na 4 uur wachten, eindelijk aan de buurt en gelukkig viel alles mee ! (het gaat nu weer helemaal goed met der.)
zondag hadden we schoonmaak dag , maandag werken en dinsdag en woensdag alweer weekend, hea wat vervelend weer...!
die dagen hebben we een Engels bankrekening aan gemaakt en een beetje de buurt verkend. en daarna alleen maar gewerkt.
We hebben ook een nieuwe wijn kaart dus iedereen moet een soort van presentatie houden, zodat je weet welke wijnen je schenkt, deze mogen wij ook proeven dus leer ook nog wat over wijnen, het enige nadeel is wel dat ik vanavond over een wijn moet vertellen.... Maar gaat wel goed komen!

Het is nog steeds erg gezellig en de taal gaat met de dag iets beter.
Ook krijg ik veel lieve kaartjes echt enorm lief !
Het enige min punt is wel dat ik dit jaar carnaval mis met me maatje mau!

Hoop dat het een goeie update is En voor iedereen..

'Happy Valentines day!!'
Dikke knuff uit Londen

• 14 Februari 2015 - 16:51

Coos Beukman:

TOP Renee om te horen dat je het naar je zin heb. Zeker een leuk verslag, wacht al weer met spanning op de volgende. Veel plezier met je stage en GENIET ervan.
    Groetjes Coos

• 17 Februari 2015 - 13:55

Irma Kaan:

Succes met presenteren gaat helemaal goed komen

• 26 Februari 2015 - 23:25

Jolanda:

Leuk om te lezen hoe het met je gaat renee. Nog een heleboel weken te gaan en het is voorbij voordat je het weet. Geniet ervan!