week 8 and 9 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu week 8 and 9 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu

week 8 and 9

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

04 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heey halllo daar ben ik weer met een leuke update!

first ....Femke is back!!!!
haha is toch wel wat gezelliger dan zo alleen op de kamer.

En en ... mijn ouders kwamen langs!
En dat kan natuurlijk niet zonder slag of stoot. ik netjes in de ochtend me wekker gezet om me ouders samen met fem te kunnen oppikken dus wekkertje gaat en kijk op me mobiel .. 'geen stroom in heel noord holland ' dus papa en mama konden niet gaan vliegen na ik de 1 a 2 uur (?) toch eindelijk de lucht in (enige voordeel voor mij was dat ik langer in me bed kon liggen) maar was wel wat minder. gelukkig konden ze toch de lucht in dus ik en fem die kant op en hun opgehaald,, was echt een klein blij/ zenuwachtig meisje.
Was heel gek maar heeel leuk om me ouders te zien, dus meteen dikke knuff toen ik ze zag !
daarna zijn we naar het hotel gegaan en de spullen gedumpt en het hotel laten zien en even lekker geluncht en natuurlijk lekker bij teuten!

Daarna met zijn alle en mijn deel van de koffer naar het staffhouse en laten zien hoe we wonen. ook even me koffer uitgepakt en had ook lieve kadotjes echt zo lief!! Dankjulliewel werd er helemaal blij van!
Alle kodotjes waren te lief maar moet toch een kado in het zonnetje zetten want me lieve vriendinnetje Michelle heeft met haar zieke kop een heel boek gemaakt met allemaal leuke recepten, lieve dingen en leuke foto. en dat vond ik wel echt heel lief om te horen zeker omdat ze zo ziekjes was,, echt een poepiee!!
Na dat we alles hebben laten zien zijn we lekker in Londen wezen eten in een super leuk en lekker pizza tentje.
Daarna lekker naar huis en de volgende dag naar Camden town, echt een aanrader als je een x in londen bent, daar hebben we lekker gewinkelt en onze ogen uitgekeken, die avond heb ik ze meegenomen naar een pub in de buurt van hounslow dus even de niet toerist uithangen daar hebben we lekker gegeten. Daarna weer lekker naar huis en de een a laatste dag zijn we naar
Hounslow centrum geweest en lekker wezen winkelen en koffie gedronken en in de avond bij zen gegeten (een chinees restaurant in hilton) echt enorm lekker en ik ben blijkbaar de enige die met stokjes kan eten in de familie haha daarna lekker in de bar drankjes gedronken daar werden we nog verrast met de lady's cocktail van Adam ,me moeder en ik dan me vader ging lekker aan het' mannelijke biertje '.
De dag erna hebben we nog even geluncht in Hilton voor ik moest werken en afscheid genomen, eigenlijk ging dat makkelijker dan verwacht maar ik mis ze stiekem wel en vond het jammer omdat het wel heel leuk was.
afscheid nemen kon ook niet normaal want me ouders hadden weer vertraging, echt heel sneu maar gelukkig zijn ze thuis gekomen en is de vlucht goed gegaan.
Ik vond het zoooon ontzettend leuk weekend !!!
alleen was wel een beetje boos op mezelf dat ik me niet zo lekker voelde maar gelukkig had ik ubro.

deze week ben ik naar de film gegaan focus echt een aanrader!
en mijn goeie vrijdag was ook goed want ik kom thuis en heeft mijn lieve kamer genootje een choco kip gekocht met een lief briefje om me een fijne pasen te wensen echt een poepie!
gelukkig hebben we nog geen een keer ruzie gehad of irritaties!

vandaag was ik ook vrij en heb ik lekker geskypt en sushi besteld. eigenlijk heb ik wel een luizen leven , eet op het werk en als ik een keer vrij ben ga ik uiteten (hea vervelend weer)

ik ga volgende week weer beginnen met de sportschool want ik voelde me echt ziekjes afgelopen week maar gaat steeds ietsjes beter, ben nu eigenlijk alleen nog maar verkouden.

Voor de rest lekker gewerkt en mijn spaanse vrienden willen me spaans leren omdat ik vertelde dat ik miss volgend jaar een zomer in spanje wil gaan werken, dus ik leer hier nog meer dan dat ik thuis deed :$

ik geniet hier en ik ben bijna al op de helft van mijn stage..!
Jeetje dat gaat wel echt heel snel zeg pff... maar het is hier wel enorm leuk!

Binnen kort komt maury en daarna aniie en martinos!
dus heb ook weer leuke dingen om naar uit te kijken !

Dikke knuff uit Londen
& voor iedereen een hele fijne Pasen !!




  • 04 April 2015 - 23:00

    Heily Versloot:

    hoi renee
    leukverhaal over het weekend,fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad.
    heb jij je vader zeker aangestoken want die heeft nu echt de griep
    veel succes de tweede helft van je stage en veel liefs heily
    fijne pasen

  • 05 April 2015 - 08:34

    Irma Kaan:

    Het was de vertragingen meer dan waard. Het was super gezellig. Fijne paas knuffel van ons.

  • 05 April 2015 - 09:18

    Anitra:

    oeh wat lief van Michelle en Fem. fijne paasdagen en tot snel skattie

  • 05 April 2015 - 13:03

    Mia De Wit:

    hallo renee
    wat een fijn verslag lief blij dat je een super weekend met je ouuuuders had .nu bemerk je hoe dierbaar zij zijn he!
    wens je fijne paas en tot hoors lieve gr.dolf en mia

  • 08 April 2015 - 10:57

    Bets En Dick:

    Hallo Renee.
    Ieuk verslag jij niet lekker je vader de griep bij thuiskomst.
    Ja het bier is toch anders als hier
    Verder succes met je stage maak er iets moois van
    Gr bets en dick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Stage Londen

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 4739

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Stage Londen

Landen bezocht: