Week 12,13 en14 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu Week 12,13 en14 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu

Week 12,13 en14

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

12 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zozo is al weer een tijdje geleden dus het is weer tijd voor een update !!

Zoals ik vertelde in me vorige verhaal zou dit verslag gaan over het weekend met me zus en Martijn !

De 1e dag heb ik anit en Martijn opgehaald op het vliegveld en daarna naar het hotel gegaan spullen gedropt me huisje geshowde en in de avondhebben we kingsday gevierd in Londen echt heel gaaf we waren naar een pub die was afgehuurd speciaal voor kingsday dus alles was oranje en 99% was natuurlijk Nederlands en we hadden daar met 2 andere klasgenoten afgesproken die ook in Londen stage liepen. Dit was zeker een geslaagde avond het enige wat wel jammer is is dat je dan toch een beetje thuis gaat missen.
De 2de dag zijn we Londen ingegaan en heb ik me bday kado gekocht voor me zus, want die had ze nog tegoed van me en er was een marathon in Londen dus het was lekker druk !
En hebben in het hotel gegeten en werden nog verwend door de barmannen met een cocktail ! Echt heel lief !
De laatste dag hebben we heel veel gelopen en de toeristische dingen gedaan zoals de wisselingen de wacht , big ben , tower brige enzo.. En in de avond weer in het hotel gegeten want we waren kapot van al het lopen. En de 4e dag uitgezwaaid op het vliegveld het was een enorm leuk weekend en was erg blij om ze weer te zien !! Daarna weer veel gewerkt en afgelopen week (denk ik ?) was ik met een paar mensen uit het stafhouse naar een pub en bleek toen ook een club te zijn dus zijn we meteen uitgeweest ! Dat was ook erg gezellig alleen de dag daarna was iets zwaarder om op te staan haha
Afgelopen week ben ik verhuist naar een eigen kamer in het staffhouse omdat ik het niet meer redden met de verschillende tijden. Is echt een top kamer alles doet het alleen hij is wel echt heel klein met mijn kamer in Nederland hahah en het raampje is alleen ook niet zo heel groot Maarja als dat de enige nadelen zijn dan overleef ik het wel !
En deze week was ik zo blij dat ik gisteren kon uitslapen en wat denk je 5 uur sochtends gaat het brandalarm af nou geloof me dan schrik je ook even kapot gelukkig was het vals alarm! Voor de rest gaat het hier zijn gangetje en op het werk gaat ook alles goed ! Begin nu wel steeds meer thuis te missen dus ik ben al begonnen met aftellen , kan echt niet wachten om me vriendinnen en familie weer te zien !!

Ik hoop dat het verhaal een beetje goed getypte is , zit namelijk in de woonkamer met een tv aan en dat blijft niet mijn sterkste kant :$

X
Groetjes uit Londen ❤️

  • 13 Mei 2015 - 00:14

    Irma:

    Nog een paar weekjes dan kom ik je weer pesten kus irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Stage Londen

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 4738

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Stage Londen

Landen bezocht: