week 15 and 16 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu week 15 and 16 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu

week 15 and 16

Door: renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

26 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een dipje van het vorige verslag komt hier weer een vrolijk verslag met maar 1 klein dipje!

Ik heb in deze 2 weken 3 afscheids feestjes
De 1e was in een pub in terminal 4 van een meisje die beneden werkten en ook bij mij in het huis woonde na de pub gegeten te hebben en een paar drankjes gedronken te hebben zijn we naar het staffhouse gegaan om daar eigenlijk door te gaan. de 2e was eind vorige week toen zijn we met een groep naar Hammersmith geweest alleen ben er wel achter gekomen dat mannen 10x langer over hun uiterlijk doen dan wij vrouwen (sorry heren) we ( 3 vrouwen) moesten wachten op de enigste man die mee reed terwijl iedereen zich moest omkleden haha. na dat we eindelijk konden gaan zijn we eerst naar een pub daar geweest en toen door naar een chinees restaurant en daarna naar een pub/club , het was een enorm leuke avond met veel drankjes, dansjes en gelachen alleen de volgende dag was helaas niet zoon pretjes .. 5.45 uur je bed uit maar gelukkig was ik niet de enige!
en de 3e was gisteren van joetie een vriendinnetje van me waar ik in de avond mee had gewerkt , eerst lekker Indisch gegeten in echt een prinsessen restaurant (had het gevoel of ik in de VS aan het dineren was haha) en daarna wezen bowlen en ondanks mijn had heb ik alle drie potjes gewonnen !!:D ondanks dat ik in het begin echt heel slecht was .. mijn geheim .. drank ;p!haha
trouwens nu ik over me hand vertel ik heb 2 a anderhalve week terug op het werk voelde ik dat ze zijkant van me hand helemaal was opgezwollen en een beetje zeer deed maar dacht eerst naja mis te veel getild (was heel druk die dag) dus dacht naja is morgen wel weer over naja in een week tijd begon me pols ontzettend zeer te doen en begon het na een tijdje naar me arm te gaan, dus ik ben vrijdag met een vriend naar het ziekenhuis gegaan en heb nu een speciaal ding om me hand zodat ik me pols niet kan bewegen dit moet ik een week dragen en daarna alleen op het werk of als het zeer doet en paracetamol/ ibro nemen, alleen de engelse ziekenhuizen zijn niet echt heel goed maar ja komt wel weer goed !
Heb er gelukkig niet zo heel veel last van als ik me band om heb. en gelukkig gaat alles wel goed met werken maar moet wel allen tegenovergesteld doen en das nog best lastig...
ook is het jammer dat sommige / meeste collega's geen rekening mee houden maar we gaan ook meer werken aan de team work want die is er gewoon niet in de ochtend.

oke het nare nieuws is ook weer geweest nu weer iets positief!
We hebben nieuwe mensen in het huis die enorm lief zijn en ik kan beginnen met aftellen met ongeveer 7/6 weken kom ik alweer naar huis ,, jeetje wat gaat het snel zeg!!

Ik kook ook nog steeds elke avond met vrienden eigenlijk meest van de tijd net frann en dan soms koken we ook omste buurt of gaan we in de tuin voetballen of volleyballen.


dit was weer een nieuwe update over mijn stage!
I hope you will enjoy it!

Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Stage Londen

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 4741

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Stage Londen

Landen bezocht: