week 17 till 21 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu week 17 till 21 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu

week 17 till 21

Door: renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

28 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo was weer een tijd terug dat ik me laatste verslag heb geschreven dus bij deze mijn een na laatste verslag ... man wat gaat dit snel!!

laat ik maar bij het begin beginnen,
zondag 31 mei zaten we met een groepje in de woon kamer en was ik mijn laatste b-day kaarten aan het maken voor die maand en zag ik op facebook dat het die dag erna pry zijn verjaardag was dus ik vroeg aan de andere of hun dat wisten .. en iedereen wist van niks dus ik zei ik ga morgen wel uit mijn werk een kado kopen en dan gaan we in de avond uiteten met zijn alle dus dat was een goed idee dus ik na mijn werk wilde naar morrisons (supermarkt) gaan om iets leuks te kopen krijg ik net op dat moment een bericht van pry dat ie alleen in een pub zit te drinken en vroeg of ik wilde vergezellen dus ik snel iemand bericht of die dan het kado wilde halen gelukkig kon dat dus ik snel naar de pub en na een tijdje kwamen er nog een paar vrienden na een tijdje gingen we naar huis om ons klaar te maken om naar een restaurant te gaan dus ik kwam thuis zag de persoon die het kado zou halen en vroeg en wat heb je gekocht
?! en natuurlijk had ze nog geen tijd gehad om het te halen dus ik heel snel een kado gehaald en een chocolade taart met happy birthday der op gehaald en in mijn kamer verstopt om het vervolgens na het restaurant te kunnen geven.. voor we naar het restaurant gingen had ik even snel het kado enzo aan Dan laten zien wat ik gekocht had..
We hadden een enorm leuke avond in het restaurant met lekker eten, leuk gezelschap en heel veel gekkigheid. ik was natuurlijk ook die avond naar de ober geweest om te vragen of die wat speciaals kon doen met het dessert.. zo na een geweldige avond kwam dan het dessert... en wat blijkt is het dezelfde stomme taart die ik 5 min voor we naar het restaurant gingen gekocht had.... dus dan en ik elkaar al aankijken van ooh shit ,,, en dan nog de reactie van priyantha '' ik hou helemaal niet van chocolade cake'' dus toen was het ijs al gebroken haha toen we thuis kwamen moest ik hem dus ons kado geven en de taart nou dat was lachen gelukkig hebben we het gefilmd dus hebben een mooie herinnering eraan !!

voor de rest ben ik die tijd veel naar pubs geweest en hebben we gevoetbald met de dames van front office en .. ik hahah

vorige week was ik met me moeder naar Oxford.
had der eerst opgehaald bij het vliegveld en daarna geslapen in Hilton
en die kamer was geweldig zeker 10x beter dan me douche en me bedje hier haha
de 2e dag naar oxford gegaan en daar een high tea gedaan en een rond tour met de bus.
3e dag hebben we een loop tour gedaan en vertelde ze ons over de scholen en hebben we een paar plekken gezien waar ook Harry potter is opgenomen. en nog even rond geneusd en drankjes gedaan
de laatste dag hebben we een boot tocht gehad en lekker geluncht en weer terug naar Hounslow en daar de laatste overnachting gehad.
Oxford is op de gedachte van scholen na echt een fantastische mooie stad en het zou me niks verbazen dat ze daar ook happy potter hebben geschreven je hebt een beetje het gevoel of je in de film loopt kwa gebouwen enzo en uniformen echt heel gaaf!
en ook echt een top weekend gehad. de laatste dag heb ik me moeder uitgezwaaid en de dag erna ging me laatste weekje in in Hilton
helaas was deze week heel rommelig omdat ik steeds niet zeker wist of het me laatste week zou zijn omdat mijn manager vroeg of ik miss iets langer kon blijven dus ik had aangeboden om tot de 26e te kunnen werken helaas heb ik het 21ste mijn laatste dag te horen gekregen dat het mijn laatste dag was.. gelukkig ben ik afgelopen week nog 2x in hilton geweest om me spullen terug te brengen en een keer gratis te ontbijten als bedankje.. en zo kon ik ook iedereen gedag zeggen

deze week ben ik dus 2x naar Hilton geweest, een keer nog een leuk dagje naar Camden town met fem (ja ik kon weeer leuke dingen doen met Fem!!)
en naar nothing hills geweest.
dinsdag avond was ik met de meiden van frontoffice naar een pub geweest / uiteten.
donderdag ben ik met diogo een vriend uit het staffhouse naar londen geweest lekker van het weer genieten en vrijdag hadden we een afscheids avondje voor iedereen die weg gaat en de verjaardag van Diogo.

gisteren ben ik naar een park geweest en hebben we gepicknickt en van het weeg genoten en mijn kamer schoongemaakt omdat die morgen gecontroleerd word.
vandaag vertrok Dan en werd opgehaald door zijn ouders en broertje dus toen voelde je wel echt zoon afscheids gevoel en dat het nu wel heel dicht bij komt.

ik denk dat ik vandaag niet al te veel ga doen gewoon een lekker avondje met iedereen in het huis.

mijn planning voor morgen is :
- inchecken mijn ticket
- kamer laten controleren
- alles inpakken ....... aah wat gaat me kamertje kaal worden
- kluis leeghalen
- en miss uiteten of bbqen (licht aan het weer)
en het stomste ... afscheid nemen ...

en dinsdag me laatste spullen in de koffer en dan is mijn avontuur klaar .. ik ga naar huis...
ik ga dan na 5 maanden mijn vrienden en familie weer zien en weer me oude leventje oppakken

wat een raar gevoel om daar over na te denken..
mijn gevoel is heel dubbel want
je wilt iedereen weer zien en knuffelen en je eigen bedje,, douche die je alleen met je ouders deelt, een schone keuken en wc..
maar andere kant de mensen die je hier hebt leren kennen en een vriendschap heb mee opgebouwd en dat je alle leuke dingen van hier moet gaan missen..

maar nu nog hier genieten en daarna naar HUIS!

Can't wait


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Stage Londen

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1038
Totaal aantal bezoekers 4744

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Stage Londen

Landen bezocht: