Londen here we come! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu Londen here we come! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu

Londen here we come!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

31 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag was het dan zo ver.. mijn reis naar Londen!
Vanochtend alles gecontroleerd en de laatste spulletjes ingepakt. Daarna eerst even naar opa en oma om gedag te zeggen en vervolgens door gereden naar Schiphol waar mijn lieve vriendinnetjes stonden te wachten en waar mijn reis ging beginnen.
Ik was er eigenlijk best wel nuchter over en had totaal niet het gevoel dat ik zo lang wegging. Maar als je eenmaal gedag moet zeggen krijg je toch wel het besef dat het begint...
De vlucht ging eigenlijk heel goed en voor ik het wist gingen we alweer landen. Voor me gevoel heb ik nog nooit zo kort gevolgen! haha
Daar de koffers gepakt en met de taxi naar het Hilton gereden, want jut en juul konden natuurlijk de bus weer niet vinden... Daar werden we netjes ontvangen en werden we met een busje gebracht naar het 'staffhouse' . Het is een oud huis wel heel groot en met een enorme tuin. We zitten hier met 15 andere en iedereen heeft een gedeelde kamer met slot erop. De keuken en de woonkamer zijn wel echt heel vies en ook niet gezellig maarja miss ben ik ook wel een luxe muts in zoals me moeder dat zou zeggen. Maar onze kamer is groot, ziet er netjes uit hebben het erg gezellig gemaakt EN het ruikt heerlijk naar rituals! De mensen uit het huis zijn erg vriendelijk en er zijn ook een paar Nederlands! De buurt is wel echt een buitenwijk van Londen en boodschappen doen is wel een puzzel want de verpakkingen zijn natuurlijk niet in het engels (of nederlands)....
Maar even een knop omdraaien en we gaan der gewoon wat van maken ! En morgen de buurt verkennen.

  • 31 Januari 2015 - 23:01

    Irma Kaan:

    De eerste dag is altijd wennen morgen even lekker de buurt verkennen en kijken wat jullie allemaal nog nodig hebben. Kus irma

  • 01 Februari 2015 - 03:21

    Anitra :

    voordat je het weet is het je thuis en wil je niet naar huis! ik spreek uit ervaring! Geniet ervan zusje! tot snel xxx

  • 01 Februari 2015 - 09:20

    Sofie:

    Fijn dat het bevalt tot nu toe! Veel plezier vandaag xx

  • 01 Februari 2015 - 09:58

    Miriam:

    De eerste tijd is ff wennen en dan is het jullie thuis voor de komende periode.
    Geniet ervan en een hoop ervaring opdoen.

  • 01 Februari 2015 - 12:50

    Oma:

    Hallo Renée je eerste verslag ontvangen het is even wennen in Londen voor je het weet is de tijd voorbij en ben je een ervaring rijker fijn dat je gisteren nog gedag kwam zeggen. Groetjes en een knuffel van Opa en Oma.xx

  • 01 Februari 2015 - 22:59

    Coos Beukman:

    Hallo Renee. je eerste indruk is denk ik de beste. je moet nu eerst alle Engelse gebruiken invoeren.
    's Morgens lekker aan de witte bonen met tomaten saus en gebakken spek, en niet te vergeten de overheerlijke cornflakes. Voor je het weet ben je ingeburgerd en gewend. Heel veel plezier en succes aan de overkant. Ben heel nieuwsgierig naar je volgend verslag. Groetjes coos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Stage Londen

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 4756

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Stage Londen

Landen bezocht: