The first month - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu The first month - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu

The first month

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

04 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De eerste maand zit er al weer op dus het is weer tijd voor een update!
3e Week:
Heb ik een training gehad over hygiëne, Gelukkig was het niet zo heel moeilijk omdat je het op school heb gehad maar het is dan wel even gek als je het in het engels krijgt met op het einde een toets.

Ook hebben we die week een brandoefening gehad in het huis, dit doen ze elk half jaar omdat het een oud huis is en je woont hier met denk ik 20 andere ..?

De dag dat we weekend hadden zijn we naar 50 Shades of grey geweest en hij was leuk! echt een aanrader. De bioscoop was wel echt heel moooi ook heb je hier heel veel verschillende smaken voor popcorn alleen die zijn wel een beetje prijzig,, gelukkig voor mij is hier wel de Ben & Jerry's een stuk goedkoper dan in Nederland! :D

Voor de rest heb ik die week mijn abbo geregeld voor de gym! is toch wel fijn als je moet werken dat je daarvoor iets kan doen en niet alleen maar op je kamer zit, ook heb ik de mazzel dat 80% van het staffhouse daar traint dus heb ik altijd wel een sportmaatje!

Week 4:
Afgelopen week heb ik een dagje in de bar gewerkt, echt heel leuk om allerlei cocktails te maken. en voor de rest was het eigenlijk een doodnormale werk week. helaas is het in deze periode erg rustig in het hotel dus de dagen voelen wat langer dan normaal maar nu kan ik meer leren in de andere restaurants.
Ik had ook nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar ik vind in de avond werken zo leuk en heb eigenlijk geen zin om s'ochtends te gaan omdat ik na het werk vaak nog in de woon kamer zit met andere en in de ochtend lekker kan uitslapen.

Zondag waren Femke en ik vrij dus waren we weer naar Londen gegaan voor Harrods en gewoon lekker om ons heen te kijken ook was toen me vader jarig, dus daar heb ik in de avond mee geskypte wel gek om der dan niet bij te zitten en iedereen op een scherm te zien, maar ook wel leuk!

Gisteren (week 5)
Zijn Femke en ik naar Kensington geweest voor 'intern connect event' daar waren alle stagiaires en veel managers van Hilton. Waar je dan mee gaat praten met hapjes en drankjes (vervelend weer... !) Ook grappig dat er wel heel veel Nederlanders waren. Het was in ieder geval een geslaagde dag.

kortom ik vermaak me nog steeds, voel me al helemaal thuis, en leer steeds nieuwe mensen kennen.

Had ook nog een vraag.. Als jullie leuk, makkelijke , lekkere (en gezonde) recepten kennen voor 1 a 2 personen voor avond eten ( mag ook voor ontbijt) willen jullie die dan naar mijn sturen of hier onder plaatsen??
We hebben een beetje inspiratie te kort ..haha

Alvast Bedankt!! X


  • 04 Maart 2015 - 13:36

    Lisan:

    Dag Renee,

    Wat gaat de tijd toch ook snel!
    Geniet van de tijd want voor je het weet is het voorbij. Op smulweb maar ook op de AH site staan ontzettend veel gerechten, misschien staat daar wel wat voor jullie bij?

    Liefs,
    Lisan

  • 04 Maart 2015 - 13:53

    Anitra:

    Wat gaat de tijd snel! nog even en dan zijn papa en mama er! xxx

  • 04 Maart 2015 - 14:15

    Mia De Wit:

    hallo renee
    wat een leuk verslag komt allemaal toch wel positief over !
    we krijgen vast nog wel meer van deze berichtjes !
    vermaak je en veel gezelligs wensen wij je toe lieve groetjes dolf en mia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Stage Londen

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 4751

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Stage Londen

Landen bezocht: