week six and seven - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu week six and seven - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Renee Kaan - WaarBenJij.nu

week six and seven

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

19 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is alweer 2 weken geleden dus het is weer tijd voor een update!
Ik merk nu wel dat ik dingen moet gaan noteren voor wat ik op mijn waar ben je nu wil zetten, want ik werk wel veel maar doe ook veel leuke dingen en elke week gebeurt er wel weer wat!

Ik begin bij week 6 en de laatste dagen van week 5:

Deze week was een week dat echt alles stuk ging..
Eerst deed onze douche het niet meer dus hadden we dat aangegeven bij Terri (de huisbaas) dus was weer opgelost en wat denk je nog geen dag later was die al weer koud dit is 3x gebeurt na de 2e keer heb ik het opgegeven en ben ik bij een andere douche gaan douche die trouwens 10 x beter en groter is dan de mijne dus heb al besloten dat ik voortaan daar ga douchen! een paar dagen later was de verwarming en warm water kapot aan de linkerkant van het huis.. wie zijn kamer zit daar.. natuurlijk mijn kamer! gelukkig na 2 dagen kwam der iemand het repareren,, gelukkig doet de verwarming het weer en de boiler alleen nog steeds niet onze douche dus daar word binnenkort naar gekeken.
na 5 dagen dat alles het weer doet had ik gevraagd of Femke een was voor me wilde draaien omdat ik heel veel haast had en het was die dag vrijdag de 13e dus raad is wat er stuk ging.. de wasmachine.. wanneer? wanneer mijn was erin zit... gelukkig kon ik de wasmachine van Terri gebruiken want me kleren stonken nog meer dan voor ze de wasmachine in gingen. gelukkig is die na 3 dagen ook weer gemaakt dus had de 3e dag wel erg veel was ,ja ik weet je kan een handwasje doen maar als ik kan wachten tot maandag dan wacht ik tot maandag haha.

Na de negatieve dingen even de positivie dingen van de week!

Maandag avond na het werk hebben we om 12 uur gevoetbald in de tuin ik mag miss wel een van de jongste zijn maar geloof me op dat moment was iedereen weer kinds! haha

woensdag en zaterdag was ik vrij.
Woensdag was eigenlijk een chill dagje heb het kamertje schoongemaakt ik heb de lunch gemaakt voor Adam ( een jongen uit het staff house) en hij heeft die avond iets traditioneel Holgaars eten gemaakt boor mij en fem en dat was eigenlijk wel erg lekker! en in de avond een film gekeken.

in het weekend gingen er 5 mensen van het staffhouse op vakantie en dat is toch wel een erg verschil, ook Femke is nu een weekje in Londen slapen met haar ouder, die zijn trouwens zaterdag ochtend aangekomen (was toevallig ook mijn vrije dag) wilde eerst met Fem ze samen ophalen alleen ik voelde me zo beroerd in de ochtend dat Femke ze alleen heeft opgehaald. Maar na een paar uurtjes slapen voelde ik me alweer een stuk beter en gelukkig liet Femke hun ons kamertje zien dus heb ze ook nog kunnen zien wat trouwens wel heel gek is na 1,5 maand en normaal alleen maar via skype te zien.
Voor de rest ben ik die dan naar Hounslow centrum geweest en in de avond naar de pub en een houseparty in Londen dat was wel echt een top avond ! De houseparty was wel echt heel grappig bij binnenkomst moest je je schoenen uit doen, de muziek was echt heeel oud, 80% van de mannen was gay echt heeeel leuk om dan met ze te praten als ze dronken zijn met zoon mega Engels accent! oke niet iedereen was Engels je hebt hier veel Spaanse, Italiaanse en Indische mensen.

Ik maak hier echt heel snel nieuwe vrienden das wel echt heel leuk, als ik wil hoef ik nooit alleen te zijn er is altijd wel iemand vrij!

Week 7:

Eigenlijk is deze week niet zo heel boeiend, Ik heb deze week mijn presentatie gehad over dranken op het werk en ga der morgen een verslag van schrijven beetje de basic dingen gedaan, wassen, poetsen en boodschappen en werken.
Is natuurlijk ook een beetje saai hier veel mensen zijn op vakantie en is toch wel anders nu fem voor een week in Londen centrum zit maar sorry fem een voordeel is wel als ik thuis kom dat ik het licht aan kan doen!haha

Vanavond ga ik dan eindelijk alleen sluiten in het restaurant (mag wel na 8x) morgen en overmorgen heb ik weekend en

Vandaaag is mijn Zussie jarig... HAPPY BIRTHDAY !!
Blijf gek om er niet bij te zijn.

Mijn engels gaat goed en heb nog steeds naar me zin hier, en ze zorgen goed voor me. Heb ze trouwens ook allemaal mijn woordje geleerd ... ik noem hier namelijk iedereen Dushii en heel veel gebruiken het ook naar mij haha echt handig als je slecht bent in namen :$

Ben trouwens alleen wel aan het aftellen want me ouders komen over minder dan 2 weken !!

Ik heb vorige week gevraagd of jullie recepten willen geven voor avond eten en ontbijt die lekker en makkelijk zijn en natuurlijk gezond, heb van sommige een berichtje gehad maar zou graag meer willen dus nu ook weer mijn vraag als je leuke recepten weet voor een goed ontbijt of een gezond diner , ik zou er heel blij me zijn als je ze wilt sturen!!

Ik ga binnenkort ook wat foto's uploaden bij mijn reisverslagen, voor de mensen die het leuk vinden! heb al een paar foto's geüpload in een van me eerste reis verslagen daar kan je ook zien hoe het staffhouse eruit ziet.

Dikke Knuff uit Londen!
- xxx -

  • 19 Maart 2015 - 23:47

    Irma Kaan:

    Wij tellen ook af, nog 8 nachtjes dan kan ik je een dikke knuffel geven. Kus irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Stage Londen

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 4745

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Stage Londen

Landen bezocht: